Pride 2008 Dag 4!

Sista dagen... shiiiit kunde knappt sova från fredag till lördag. Så när jag vaknade kl 8 i lördags morse va jag helt förvirrad. Men det var bara att kliva upp, ta bussen och sen hoppa på 10-tåget in till stan. Vi drog till bolaget, sen hällde vi i oss lite alkohol på kyrkogården. Securitas kom och sa att vi gjorde två misstag. Nr1: Ni sitter på en gravsten (Opps, sorry), Nr2: Ni dricker alkohol på en kyrkogård. Så vi blev utvisade!

Drog till humlegården, faan vad det började spöregna. Det var helt kaos där alltså. Och dom hade bara 3 bajamajor på typ 80 000 pers som då gick paraden. Hur tänkte dom där?? Aja, iväg kom vi tillslut och det regnade och det regnade. Jävla trummande hela vägen också. Det är skoj till en början men sen börjar man bli lite fucked i skallen asså. Aja efter 3,5 timmars gående kom vi i mål och mötte Jessie. Satte oss på det gamla vanliga stället men man blev lerig. Så vi drog under bron och satte oss istället. Lollo och Tommy kom. Måste säga att det var fint av henne! Jag blev hur lycklig som helst! Trots regn och annat tog hon sig upp. Det är en riktig vän det, Lollo du gjorde min dag!

Vi stegade in på området och dansade omkring i prassel klänningarna man fick av Swedbank, det var skoj. Efter det drog vi till G, men vi stannade inte så länge. Jag blev pissfull som vanligt och kände att ja va tvungen att dra mig hemåt. Så så såg lördagen ut, på ett ungefär. Faan nu är det ett helt år kvar till nästa Pride. Vilket är tråkigt, men just nu behöver jag en time out. Jag har så ONT överallt haha

                  
Trummorna                                        En glad Lollo!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

=) fan jag har tappat bort det där paraplyt. kanske lika bra med tanke på att det var fullt av hundpiss..... =) puss

Postat av: A H R É N

Ja eller vad andra skriver på sin blogg

2008-08-27 @ 17:35:20
URL: http://ahren.blogg.se/
Postat av: A H R É N

sluta kommentera

2008-08-28 @ 21:09:14
URL: http://ahren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback