JAAAA =)

Jippi!! Idag va det den sista dagen på den här veckan, fy faan va schysst!! Jag borde egentligen få en present asså... så som jag har plågats och torterats här...

Jag känner mig lite halv seg idag, satt hemma hos mamma och drack några öl. Men inte så många, sjuk det där asså... för jag känner mig liksom helt bakis idag. Aja det går väl över när snön försvinner eller nått hehe

Jag e sååå hungrig, tog iaf med mig några mackor idag. Jag fruktar lite inför lunchen. Råkade salta mitt ägg med typ hela saltkaret, så det är salt! very salt! hehe aja jag överlever nog med lite smör på ska ni se =) hehe
FAAAN vad jag e GLAD att det äntligen, äntligen är fredag =) JIPPI!!! For i helvede!!! hehe
Nää nu ska jag dra te hoggy och shoppa några chokladgrodor ;) hihi

Kommentarer
Postat av: Lulun

meh, Theresa är ju välkommen hit också. Så du vet. om ni vill.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback