Lite hungrig e man allt...

Jaha ja... Nu är klockan snart 12. Betyder att det är lunch om en timme, klockan 13 med andra ord. Ska bara äta en liten ynklig ost och skinkpaj... Asså de e ju gott, men kanske inte så jätte mättande. Men sen är de ju iofs bara 4 timmar kvar tills man får gå hem och äta av den underbara potatisgratängen som jag tänkte göra idag. Skulle iofs ha ätit det igår. Men jag hade alldeless för ont i huvudet för det, plus att jag var trött som få. Men idag har jag inge val, idag är det bara att  göra oavsett hur trött jag är.
För annars blir det paj och då måste jag slänga skiten, känns lite onödigt liksom...
Ajaj SATAN! får inte glömma och ringa mamsen... måste ju låna en formjävel liksom... usch va jag svär hela tiden =) hehe inge att göra åt hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback