sjuk...

FAN!! Jag e lite förkyld... eller ja... kanske inte så lite heller, har faan skit ont i huvudet. Haft sen 5 imorrse, och inga alvedon hade jag hemma. Kul?! hmm...
Så sitter man på jobbet och snörvlar, faan att man inte kan ha råd att va sjuk. Det är liksom bara att gilla läget. Och de värsta e ju att man slutar kl 18, så man kan ju inte direkt gå hem efter jobbet och vila. För då slocknar man jue... Och sen vaknar man vid 5 nästa morgon oxå, även fast man kan sova ca 3 timmar till eftersom man börjar jobba 9:10... Har en känsla av att den här dagen kommer suga rejällt... hoppas bara att
Lulun vaknar tidigt och håller mig sällis på Hogwarts eller här på lilla bloggis... kvittar!

Nu ska ja dricka mig en varm kopp Cappuccino... och tycka synd om mig själv. Det ända som är tur är att jag iaf har min underbara flickvän hemma som kommer att ta hand om mig när jag kommer hem. Nu blev jag lite glad iaf =D hihi

Kommentarer
Postat av: Lulun

wehoo, du kirrade länkarna!! hur länge dröjer det innan soozie fixar blogg då?? =) hihi
när blir det klädshopping då? innan eller efter nyår??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback