AAAAAAAAAAJ!

MIN MAAAAAAAAAAAAAAAGE!!!!!!!!! FAAN va de ska göra HELVETES OOOOOONT!! 3 timmar kvar nu, jag vill hem så jag kan få lägga mig ner... håller i princip på att svimma. Sant asså! Men jag har fullt upp idag så det blir inge liggandes för mig inte. Ska först te bolaget och plocka upp minst en öl iaf. Efter det ska jag springa hem och hoppa in i duschen! Sen kommer min bror vid kvart i sju, han ska låna datorn och fylla i nått skit så han får pengar... Hajar noll av de där, va nått me nån praktik... det ena och de andra. Kl 19:00 kommer iaf Sussis mamma och hennes nya snubbe, vi ska typ äta och lite så. Jag tror att min plats blir på golvet, jag håller mig på mattan med andra ord =)
Annars blir det nog rätt lugnt i helgen, ska väl kanske läsa lite men jag funderar på om jag ska vila. Beror på hur mycke jag hinner läsa idag dvs. Ska väl förbi bibblan en sväng. Borde gå upp till min farmor, har inte hälsat på henne sen Augusti de va ju ett tag sen... så det är ju nästan ett måste... visserligen e de många jag inte har hälsat på det senaste halvåret *suck* får bli bättre till sommarn då, för innan dess lär jag ju inte ha tid iaf... =( Verkar dumt att gå i skolan och jobba samtidigt, snart försvinner nog min socialakompetens... borta...

Kommentarer
Postat av: Lulun

det var mycket fundersamt det där.. hur många öl plockade du upp?? =)

Postat av: ahren

Då ses vi till sommarn då! Inte fan dog hon...! Jag blir inte klok på OC.

2006-12-09 @ 16:53:15
Postat av: ahren

Kan det vara ikväll det ska ske?! Ska hon äntligen dö

2006-12-13 @ 20:59:03
Postat av: ahren

vad har du tagit vägen?!

2006-12-18 @ 12:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback