Fy på mig!

Nu har de hänt igen! Jag har varit skit dålig på att uppdatera min blogg och lelle har tom skällt på mig. Usch och fy på mig!

Asså jag fick en bra nyhet idag ;) hehe Sivan på jobbet ska gå i pension i Mars hehe inte för att jag vill jobba i växeln men det är ju bättre att få gå på schema och ha en fast arbetsplats än att fara omkring som en tvål i ett badkar liksom hehe Om dom inte ska skära ner en ytterligare men de kan jag inte tänka mig, då e de ju helt kört här asså... Då går nog den ena efter den andra rakt in i betongväggen. Men man ska aldrig säga aldrig... Jävla AZ i ett jävla nötskal liksom.

Jahapp! Idag kommer de en liten pudding som ska kolla in lägenheten oxå... haha Så vi får se vi får se. Ska nog ta och ringa runt te halva världen idag så man har det gjort, fixa lite me adressändringar osv. De blir nog kanoners ;)

Kommentarer
Postat av: Lulun

hoppas det är nån som vill ha den!! =) ha lite ljus och jöback i bakgrunden så vill man lätt ha den! =) fan, varför frågade inte jag om jag kunde få den? hmmm. nä jag är inte tillräckligt ansvarig än. hehe bra att du bloggar! hejhej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback