Hatar att man alltid måste skriva en rubrik

Snacka om att det inte var så roligt att vakna imorrse. Vaknade av något splash! Som sen träffade botten av en hink... Det var inte trevligt. Liksom... Godmorgon på dig oxå älskling hehe Underbart romantiskt måste jag säga hehe Men men sånt som händer I guess =)

Jaha... Idag va det Idol final... och jag hejar ju så klart på Markus, men alla vet ju att det e bäst att komma tvåa så jag vet inte riktigt hur jag ska rösta ikväll... Känner mig lite kluven om vi säger så. Kanske lika bra att ge faan i att rösta. För det första behöver ja ju inte känna mig osäker på vem utav dom ja ska ringa på och för det andra så sparar man ju pengar liksom =) Näää men så gör vi ;) Nu e de bestämt!

Vet inte vad ja ska äta för middag idag heller... =/ Något lätt lagat, pyttipanna kanske. Näää inte de... aja vi får se...


Kommentarer
Postat av: ahren

Tack tack. Du kanske hinner dra tillbaka min inbjudan innan det är dags=)

2006-12-01 @ 18:11:31
Postat av: Lulun

Kräks. uääh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback