Jaaaa... vad vill du??

*gråter* Fy faan asså... 3 timmar till ska man sitta och plågas här. Det händer inte ett skit! Jag va på lunch alldeless nyss och under den halv timmen som jag har varit tebax har jag fått 1 samtal... =/ ILLA!

Sen ska jag på middag hos Sussis mamma, och jag pallar verkligen inte. Känner att det blir jävligt stressigt, men det verkar ingen förstå så nu vette faan vad man gör. Hoppas på att man kanske tar sig en lur på vägen hem? Svimmar kanske... blir bortrövad =D eller så kommer jag bara inte hem ;) hehe fast då kanske man blir orolig eller någe... och de kanske e skit taskigt jue, eller kanske och kanske det ÄR...

NU HAR JAG BLOGGAT LELLE!!!!! Fuck it... =P hehe

Kommentarer
Postat av: Lulun

vilket tragskt jobb du verkar ha. blev det inte bättre med avigsidan?? =)

Postat av: ahren

Bra jobbat =)
Du skulle ha skickat ett mess till mig så kunde jag ha kidnappat dig, eller det kan man ju hamna i finkan för jö!
Fick du mitt MMS?
Pöss

2006-12-30 @ 13:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback