Klappat och klart hehe

Såååå där ja =) Jag ska skriva på kontraktet för lägenheten på måndag, så snart bär det av... eller ja de e ju ett tag tills dess. Men jag blev lite paranoid eftersom jag sa upp min lägenhet innan jag skrev på det nya hehe för jag ville inte ha dubbla hyror två månader liksom. Och så vet jag ju själv att jag har ett fast jobb och inga anmärkningar så det var ju lugnt. Men ändå...!! hehe Fick för mig att det skulle bli strul och så skulle jag vara tvungen att bo i en skokartong under någons veranda eller nått hehe Men nu blev det ju inte så utan det blev rätt hehe

Jag måste skälla lite på mig själv oxå... *morr* jag har blivit lite lat och inte så uppmärksam med skolan... Tror jämt att jag har mer tid på mig än vad jag har. Men jag jobbar bäst under stress så de e nog lugnt, sen att jag får lite hysteriska utbrott e ju e ju en annan femma hehe men jag ska försöka att hålla mig i skinnet ;)

Kommentarer
Postat av: Lulun

heja heja! jobba på!!
förresten vet jag en film du måste ladda ner och se. high shcool musical. så ball-tönt-amerikansk!

Postat av: Lulun

den heter "High School Musical" alltså. Det var lite otydligt... =)

2006-12-05 @ 17:19:40
URL: http://lulun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback