RUBRIK!

Shoooolääääään!! Fuck it my homie! =P hehe
Egentligen har jag inget att skriva, har inget att berätta för det har inte hänt nått... så så e de. Men jag måste ju blogga lite för annars får jag skäll och jag gillar inte skäll liksom ba HALLÅ!

Bruttan va och kollade in mitt cribb igår... jag va dock inte hemma utan det va flickan som tog i mot de lilla besöket. Och det gick väl bra antar jag, vet inte om hon ville ha lyan men ändå =P Annars kanske jag måste ge den te Lulun hehe Men jag tror hon kommer att ångra sig när tiden väl e inne ;) hehe
Torsdag, torsdag, torsdag... Jaha ja, skönt... snart e de helg och den där överskattade julafton. Jag blir så trött på alla människor som har panik inför julklappshandeln. Riktigt töntigt! Och folk som tar lån för att kunna handla presenter, det hajar jag ännu mindre! *pfft*

Men jag säger som Ali G:"Wha´ever!

Kommentarer
Postat av: Lulun

yey! alldeles riktigt! julklappar ska handlas för att det är kul, inte för att man måste! jag känner mig nöjd och glad med mina små inköp! dra en strut!

Postat av: ahren

Bra jobbat!
Det är mysigt med julafton tycker jag=)

2006-12-21 @ 21:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback