2006!!!

Så där ja! Nu va det 2006 och min första blogg på de nya året hehe har varit lite dålig på att uppdatera mig under helgen, det måste jag förbättra mig på tycker jag. Men det är lugnt, det fixar mickis.
Jag tänkte bara säga det att jag hade en terlivg nyårsafton iaf =) Men jag blev ju lite väääl full kanske hehe orkar inte gå in på detaljer, men man kan ju säga att jag hade lite svårigheter med benföringen hehe

Så nu va det nytt år och ny vecka, jag är tillbaka på jobbet och allt är som vanligt igen... iofs det finns ju nått att va glad för =) hehe det är ju bara 118 dagar kvar tills jag fyller år =D JIPPI!!! =) hehe de e dock bara födelsedagen jag är glad över ;) inte åldern hehe 22 is to old hehe

Kommentarer
Postat av: Lulun

nu är det 116 dagar kvar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback