Gooodmorgon =)

Åååh va de va skönt att vakna imorrse =) Vaknde iofs vid sju och började inte jobba förens kl 9:10 men men =) Jag fick frukost på sängen, det va liksom de som gjorde re hehe underbar morgon hehe plus att jag prövade på en ny sak, jag slapp stressa... det va ju oxå en upplevelse för sig liksom hehe

Tror att det här kan bli en bra dag, vem vet =) ja kanske tom orkar leka me Lulun idag hehe nu e ju iofs kl bara halv tio så man kanske inte ska hoppas på för mycke =) hehe

Nää nu ska ja jobba, läsa lite bok och prata me min söta flicka på hoggy hehe

Adjö!


Kommentarer
Postat av: Lulun

hej, jag läser men glömmer att skriva... =S
men jag ska försöka ändra på det.. hehe... lyckost dig som fick frukost på sängen. mamma lät bara osten stå framme, så jag fick lite service ändå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback