*applåder*

Helt crazy asså...!! Det gick såååå jävla dåligt igår dagens tunering!! I början iaf hehe Jag hade ju redan gett upp efter ca halva tuneringen. Fick två 9:or på handen nämligen och blindsen va 500/1000 och jag höjde 3000... en callade mig och det kom A, 10 och 5 på floppen.... jag va först så jag spelade esset och bettade 6000... vilket va jääääävligt dumt av mig... varför callar han mig?? JO för han raisar mig med 12000!! Klart att han sitter med A på handen... så jag foldade....men de innebar att jag hade förlorat nästa hälften av det jag hade!! Suck... då gav jag upp i princip haha Nästan lite osportsligt måste jag säga haha Men rätt som de va var jag bland top 50 (så många som får betalt) Då vag nöjd men målet brukar vara att vara bland top 20 liksom hehe och de blev jag... helt plötsligt va jag på finalbordet! CRAZY hehe låg sist när vi va 6 spelar kvar... men de innebar ju ändå att jag hade vunnit minst 550 kr (liten tunering med 500 spelare, 22 kr för att va me). Men sen jävlar du small de till haha Jag kom tvåa =) TVÅA!!! hehe SKIT NÖJD! Har som bäst kommit 4:a innan =) Så jag gick därifrån med världens största smile och 1500 kr rikare =)

Kommentarer
Postat av: ahren

1500, det var inte illa=) Grattis. Jag vet inte hur länge, hon sa två till fyra veckor....buhu

2006-11-23 @ 21:21:31
Postat av: Lulun

shit, vilken arabiska


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback