Bara onödigt

Det har hänt igen... Kl 5 imorrse gick ja och la mig med X liter alkohol i blodet... snacka om fyllewalk te jobbet hehe Men jag kom ju te jobbet iaf så de e ju alltid nått =)
Jaha, fredag igen... faan va veckorna går fort när man har roligt. Vill inte att det ska vara helg ens... har inte börjat med min uppgift som ska vara inne på söndag så jag känner mig rätt körd. Får trösta mig med att jag vann lite på pokern igår med... 600 kr... helt okej, fast det va dock ingen tunering, bara vanligt.

Vill få reda på om vi fick lägenheten eller inte. Undra hur lång tid det tar liksom? Måste köpa ett köksbord om jag ska flytta för mitt kommer ju se ut som nån slags miniatyrprydnad i ett stort kök hehe

10 min kvar te fikat, måste ha lite koffein känner jag. Vill äta min ostmacka oxå =)

Kommentarer
Postat av: ahren

hur vore det om du pluggade istället för all poker?! Haha, nej jag skoja bara

2006-11-24 @ 16:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback