Helg, nu va de helg *jippi*

Äntligen fredag igen, härligt hehe Har dock nätseminarium idag så lite får jag allt ligga i när jag kommer hem men det går fort... förhoppningsvis =)

Tittade på Pokermiljonen igår kväll, lite tråkigt att dom inte visade hela finalen... aja får vänta en vecka hehe inte så viktigt egentligen men kul ändå hehe Jag hejar på Dilba, och hon leder ju och allt... spääääänande hehe
Gick rätt bra för mig och SooZ igår faktist =) spelade en tunering med 738 deltagare och slutade på 18:e plats så hehe vann inte så mycke men det va helt ok. Hade dock velat vara kvar te finalbordet, men man kan ju inte alltid få som man vill liksom =) Jag tar dom nästa gång hehe

Kommentarer
Postat av: ahren

Ja eller hur...! Heja Summer =) Skulle inte Merissa dö snart?!

2006-11-17 @ 22:10:19
Postat av: Lulun

coolt, 18. har de börjat pynta inför julen nu?

Postat av: Lulun

okej, det där blev jättekonstigt. den sista meningen skulle jag skriva på msn till kompis i usa.. =)
dilba, det var det värsta...

2006-11-20 @ 19:12:32
URL: http://lulun.blogg.se
Postat av: ahren

Jag jag bara går och väntar...men hon tar väl en överdos snart! Oj va hemskt det lät!!!

2006-11-21 @ 16:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback