Jag hann!!

De blev lite knas i helgen… Jag hade ju min tenta som jag var tvungen att göra. Skulle analysera ett tal av Peter Eriksson (Miljöpartiet), och det var ju inte liiiiiite analys frågor man skulle gå igenom. Phuuu De värsta av allt var väl att jag var uppe te kl 2:30 i fredags natt haha Vaknade kl 14 i lördags, så då var de väl bara att sätta igång med skolan. Men jag pluggade faan till kl 23:00 i lördags kväll! Så lite duktig va jag ju iaf =) Men sen va jag vaken till 8:00 på söndags morgonen… hehe oj då… ställde dock klockan på 13, gick upp och gjorde klart arbetet vid nio igår kväll… Phuuu skulle jag vilja säga. Tror dock att jag kommer få komplettera arbetet men då får det bli så, annars har jag tur ;) hehe eller så kan jag mer än vad jag tror =)

Ikväll tänkte jag att jag skulle börja på nästa uppgift. Jag ska analysera nått program som heter existens, har inte kollat så mycket på den uppgiften men jag tänkte att jag kanske skulle ta och läsa kapitlena nu när jag för en gång skull slutar tidigt. Men jag vette faan asså, kanske borde softa lite. Aja vi får se vad som händer helt enkelt. Kl 21 ska jag iaf kolla på CSI NY och efter det är det ju Prison Break. Viktiga grejer de där hehe

Kommentarer
Postat av: ahren

Att du orkar! Du är kalsduktig...

2006-11-27 @ 18:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback