Nått jävla fel e de på mig hehe

Asså hallå... igår... jag vet inte vaaaad som hände men full blev jag och länge va jag uppe. Snacka om att man inte hajade ett skit när man vaknade imorrse och så ringde Pia (min chef) och surrade om nått som jag inte kommer ihåg. Undra om jag lät full? Kände mig rätt packad när ja vaknade... hmmm aja hur som helst så sitter ja på jobbet nu och vill bara hem och titta på fotbollen som är ikväll =) Mysa lite liksom hehe

Titta vilken söt liten kisse... kan ja få en ny lägenhet eller?? En tvåa...?? För då ska ja köpa en sån hehe de e bestämt så ;)


41400-1

Kommentarer
Postat av: Lulun

Hej hallååå vilken gullekatt!
Och angående ångesten, kan det vara mörkret? Hade det inte varit för min solarieskräck hade jag solat ofta, för det hjälper verkligen! Solersättare. man blir glad!
Andra tips är att låna feel-good böcker på bibblan. typ bridget jones!!
Sista tipset: Grönsaker. Höhö..
Hoppas bättre snart! =)

Postat av: ahren

=)

2006-11-15 @ 18:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback