Shejk it

Hur kan man försova sig när man börjar 9:10...?? Jävligt underligt tycker jag, men men... Hur som helst så ska lilla Mickis ringa och säga upp sin lägenhet idag =) för jag ska flytta den 1:a Februari! =) YES! Mickis ska fixa kissekatt =) hehe fast de kanske får vänta tills efter sommaren, vi får se ;) Nu måste ja fixa ett köksbord jao... =/

Men alla e ju iaf inbjudna på inflyttningsfest i februari =) De e tur att det bara e Lelle och Lulun som läser min blogg annars hade de kanske blivit för många hehe

Kommentarer
Postat av: ahren

Grattis..blev det 29:an eller? Jag kommer!

2006-11-30 @ 20:42:14
Postat av: Lulun

jag tänkte just säga det. alla??? hahah!! jag kommer också. Jag har köpt baileys! höhö


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback