Stressigt värre

Hej och hå säger jag bara... *tystnad*

Stressig dag igår och stressig dag idag... Jobbade till kl 16:50 igår och medans jag jobbade var jag tvungen att få klart mina inlägg till mitt nätseminarium (vilket jag hann) plus att jag rättade SooZ arbete. Och direkt efter jobbet gick jag te mamsells avdelning och drack en cappucino. Sen var jag tvungen att SPRINGA hem, för kl 18 skulle vi träffa Sussis la familia utanför meltons för lite födelsedagskäk. Sen var det bara att springa hem så jag kunde fixa med de sista av skolan... Phu... Hann Precis te Ugly Betty hehe Ajust det, min bror kom oxå... vet inte vad han ville men han va där iaf... hmmm hehe

Och idag jobbar jag till 18, SUCK PUST OCH STÖÖÖÖN! Måste springa hem efter jobbet och laga mat, sen måste jag plugga en jäääävla massa... jag är ju för klantig! Trodde min analys av ett tal skulle vara inlämnat nästa söndag, men NEJ det ska vara inne NU på söndag. Jävla klantigt asså, jag har ju inte ens börjat liksom... =( Och kl 20:30 ikväll ska jag till Grusåsen och kolla på en lägenhet. Vette faan om jag hinner med OC liksom!!! Kanske får spela in skiten då...  Jag längtar faan te på måndag när man kan slappna av lite...

Kommentarer
Postat av: ahren

ska ni flytta? kram

2006-11-22 @ 18:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback