Känns bra =)

Asså HALLÅ!
Jag har typ skit ont ba.... hehe Nää men allvarligt, Xmickis och SooZ köpte sig en
motionscykel här om dagen. Själv har jag liksom knappt rört mig sen jag gick ut gymnasiet vilket är snart 3 år sen haha har väl gått upp en 50 kg kanske... illa =S Nää men okej det var väl lite väääääl överdrivet. Men hur som helst, jag cyklade som faan igår och nu har jag SKIT ONT! Får ju skylla mig själv dock... men nu jävlar e de Beach 2007 som gäller hahaha Man ska ju iofs inte förvänta sig allt för mycke, jag brukar vara lätt duktig på att bryta dom löftena så... =/
Men de skadar ju inte att försöka igen liksom. =)

Kommentarer
Postat av: Lulun

jag satsar mer på beach 20010. målen ska vara rimliga. =)

Postat av: ahren

Vad hände med våra promenader?

2006-11-05 @ 19:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback