Ajaj vad ont!

Idag har jag faan ännu ondare i kroppen haha Eller asså det gör inte så ont att man nästan börjar gråta utan det liksom känns rejällt hehe Cyklade igår eftersom jag inte var ute och gick! Jag cyklade i hela 27 minuter hehe Det är okej! Så jag brände 100,9 kalorier. Det är ju bra, tror jag hehe
Men idag blir det att gå igen. Tänkte att jag skulle gå förbi farmor på hemvägen och hämta nån kattgrej. Jag kommer inte riktigt ihåg vad det var hon hade köpt. Plus att jag har ju inte träffat henne på länge så jag tänkte att det kunde vara bra och dyka upp liksom. Så man får väl hoppas på att tanten är hemma.
Annars blir det faktist rätt lugnt idag. Ska ju på inflyttningsfest hos
Lelle imorgon, så då måste man ju vara pigg och kry liksom.

Skulle vilja se lite friidrott inatt men jag vet inte om det är så bra... kanske ska titta på reprisen imorgon istället. Det kanske är bättre. Man får se...
Jaha, jag har faktist inte så mycke mer att skriva om... det är tomt. Tänkte att jag skulle berätta något roligt men det gick inge vidare så. En sak bara... Jag borde bli bättre på att lägga in bilder på min blogg. Det är så tråkigt att bara läsa och läsa. Speciellt på min blogg eftersom jag bara svamlar liksom. Jaja, jag ska försöka förbättra mig!

Kommentarer
Postat av: ahren

Å va kul det ska bli=)

Postat av: Lulun

fan vad du är duktig!

2007-09-02 @ 20:47:15
URL: http://lulun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback