Akut behov av id-handling!

Asså, jävla pass att gå sönder... det ogillas i högsta grad! Nu har jag ju iofs chansen att fixa ett id-kort MEN jag har inte tid med det! Det tar ca 1vecka att få hem personbeviset, sen tar det ytterligare 2-4 veckor att få allt klart. Och jag behöver det NU. Så jag får helt enkelt gå och fixa mig ett pass. Det tar ca 5 dagar beroende på hur mycket dom har att göra. Så eftersom jag nu blev bjuden på kryssning måste jag ha det fort som bara faan.
Det är det jag ska roa mig med att fixa idag då. Kostar 400 kr inklusive fotot som man nu förtiden tar på plats. Saker och ting ändras, man hänger inte ens med.

Och! Jag och Sussi har skaffat oss en personlig coach inför beach 2008 (och ja hälsan då...). Det är Lulun som har fått äran, jag hoppas bara att hon håller sitt ord. Annars vette faan vad jag gör. Det är ju tredje gången gilt nu på 2 år... haha Faan att man inte har nån självdiciplin, så jävla dumt. Men men, man får väl försöka tills det funkar då. Man väger ju snart 100 kg, så snart kanske man inte kan röra sig överhuvudtaget.
Men kl 19 ikväll smäller det, första passet hehe Jag tjuvstartade med lite cykel igår hehe

jaha, nehe... måste jobba nu...

Kommentarer
Postat av: sooz

hej stumpilumpan!
tycker dock att vi ska ta o fixa id-kort till oss båda två så att samma olycka inträffar igen serru !
så kanske passen håller till tailandresan hehe ;)
jag instämmer... hoppas verkligen att Lollo håller vad hon lovat nu.. för jag vill verkligen gå ner några kg =P
puss på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback