Eum!

YES, tacka faan för SVT! Dom sänder Live från VM idag kl 12:15 hehe Så nu kan jag så snällt kolla på höjdhoppsfinalen! Va roligt hehe Perfekt, eftersom jag typ inte har något att göra på jobbet. Nu har jag ju iaf något att fördriva tiden med liksom.
Jippi, får mitt pass idag! Wooohooo! Äntligen! Eller jaaa tur att det gick så snabbt att fixa för annars hade det inte blivit någon kryssning för min del liksom. Eftersom mig släpper dom inte bara förbi utan vidare liksom hehe

Och vi gick igår också! Fuck vad duktigt liksom. Så det betyder alltså att jag är 100-procentig den här veckan hehe Ska gå idag med, men först måste jag hämta passet! Very Important!
Jag hade lite ont i mina trampdynor igår men det har gått över. Skönt. Men jag får faktist skylla mig själv om jag har ont, för det var min idé att gå den vägen vi gick igår så... Uppför... och det var ju inte lite uppför haha Men det kanske är bra för rumpan haha Vad vet jag! Men men det är ju bra att man får kämpa lite! Inget ska vara fööööör enkelt liksom.

Men näää nu är jag hungrig! Vill ha lunch!! Måste ta lunch lite tidigare idag eftersom jag har tänkt att titta på Holm. HEJA HEJA HEEEJAAA! 


Kommentarer
Postat av: ahren

Idag tar vi en annan väg va? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback