Först dagen på Priden 2007!

Shit britt va jag är sliten, jag har blåsor på fötterna efter nattens promenix på två timmar...! Sååå e de! Men men man hade väl lite kul på vägen iaf hehe Va på Mr Gay och kollade på Johan så det var ju trevligt. Självklart hamnade man på bild för QX tidningen haha Så jävla typiskit liksom...
Aaaa så va vi på Macedonken efter och hamnade i bråk. Eller ja, det var en som jobbade som sa till nått stökigt jävla gäng där... och sen började dom hoppa på henne, så då skulle stålkvinnan Mickis in i högen och hjälpa henne... men jag kom inte så långt för jag fick en stol kastad mot mig. Så nu har jag jätte ont i armen eftersom jag höll upp den så stolen träffade rakt på =( FUCK!
Aja,ikväll är de schlagerkväll!! Suuuuuuuper duper skoj hehe aja måste sluta och börja festa igen nu!

Kommentarer
Postat av: Lulun

men oj. det var bra att du hjälpte. hur gick det för bruden som j obbade där då?? puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback