Gårdagen var skit full!

Shiiiit briiiiitt va alla var packade igår hehe eller ja, inte sussi och Jessie men jag och resten av alla människor! Eum, det hände faktist inte allt för mycke igår... hehe Jag va inte ens inne på området, men det behövdes inte =P Jessie och Sussi var där inne X antal gånger dock hehe Smugglade ut lite öööl! Det behövdes kan jag lova eftersom våra tog ju slut på fem sekunder kändes det som!
Aja jag är fit for fight idag iaf så nu är det dax att sätta igång festen igen!! Paraden är ju idag så nu ska vi ha lite picknick och titta! Blir inge gående i årets parad, men nästa år är det 10 års jubeleum och Europride så då blir det gå av hehe Näää nu måste jag verkligen skynda mig, mamma och ola är i zinkensdamm och väntar på mig. Måste hoja dit jao!

Aaa jag pussade två karlar igår oxå! Inte illa för att vara på pride liksom haha Duschen väntar, tjoooolaaahoooopp!

Kommentarer
Postat av: Lulun

du pussade karlar. jag är avis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback