Har man inge bättre för sig...

Än att hålla på och klaga och klanka ner på folk som röker. Jävla dubbelmorals helvete! Asså man förbjuder och förbjuder... shit va faan håller dom på med? JAHA MEN OM MAN SKA FÖRBJUDA, SLUTA SÄLJ SKITEN OCKSÅ!!! Faan man behandlas ju som om man vore kriminell för i helvete. SKÄMS PÅ DIG DIN ÄCKLIGA RÖKARE! Asså shit det är ju helt jävla sjukt. Om jag vill röka ihjäl mig varför får inte det vara mitt val?? Varför får jag inte bestämma över mitt jävla liv. Varför ska man tvingas till att sluta röka om man inte vill det, man blir ju bara mer trotsig för i helvete!

Asså, nu är det totalt rökförbud på jobbet. Du får endast röka på lunchen och det ska ske utanför området! Lååååångt så in i helvete bort!! Fuck it liksom, FUCK IT! Jag blir tokig. Men det jag blir mest tokig på är dom här jävla dårarna som ska vara så förbannat skadeglada! Liksom, typ bara hånskrattar åt att vi inte får röka på arbetstid... varför ska man hålla på så? Varför måste man vara så förbannat jävla sjuk i huvudet??? Asså jag hajar inte... JAG HAJAR VERKLIGEN INTE!!!!!!! Nää jag förstår inte... Verkligen inte... Och jag kan inte släppa det heller. Asså, det ända jag begär är att få röka på fikarasterna oxå... MEN NEJ DET FÅR JAG INTE!!!! Fuck vad jag hatar alla dessa JÄVLA regler om allt... snart ska man väl behöva fråga om man får gå utanför dörren också. Jävla styrandes och ställandes med ALLT!! Jag är så jävla upprörd, och så får jag inte röka heller... shit, pust och stön...

Kommentarer
Postat av: Lulun

maj gaaaad, konstigt att inte min kommentar är här.
jag skriver en till.
det var ju lite märkligt det där förbudet tycker jag. verkligen. får man snusa? =)

Postat av: ahren

Usch då!

2007-08-20 @ 21:58:23
URL: http://ahren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback