Idag va det trögt...

Helg kära helg höhö. Fy faan va nice! Skönt... aaa, super! Fast jag är trött och seg idag är jag ovanligt lycklig.
Blev lite sent igår, tittade på film. Först såg jag den nya Fantastic 4 filmen (si så där) och efter det fastnade jag framför Scary Movie 3 som gick på femman (alltid lika sköna dom där). Men jag kom ändå upp i tid så jag var faktist på jobbet kl 7 imorrse! Det var duktigt tycker jag.
Jaha, så vad händer idag? Inte mycke hoppas jag. Ska nog stänga av mobil och data så ingen kan lura på mig nå galet. Jag pallar inte, vill vara hemma och softa. Faan spriten har ju inte gått ur kroppen sen priden liksom hehe
Imorrn fyller min bror 19 år... så då ska jag ju dit och dricka öl liksom. Så då borde det ju vara okej att ta det lungt idag liksom. Man tycker ju det iaf, men det finns vissa som inte instämmer.

Idag kommer det bli en lång fredag, känner det på mig bara. Jag får hoppas att jag får skjuts hem, det underlättar. Pallar inte bussen just nu, inte när dom går som dom går. På måndag är det vintertabellen som gäller, det ska bli skönt.

Kommentarer
Postat av: Lulun

Määän, hoppas ni kommer förbi! kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback