Ingen bra dag idag...

Shit vad dåligt jag mådde imorrse när jag vaknade. Kändes typ som om jag hade haft tequila race hela natten och sen inte sovit ett skit. Men min kropp ljuger för det är inte sant. Visst att jag kanske somnade sent eftersom jag skulle ligga och kolla på den där skit matchen igår (Valencia- Elfsborg). Men jag menar... man behöver ju inte överdriva liksom. Liksom liksom liksom... hela tiden skriver jag det, patetiskt!
Jag hade verkligen ingen lust att gå till jobbet när jag kände mig så där dålig i alla fall. Men nu är jag här och mår lite bättre. Tog ett par alvedon och lite kaffe, det gjorde uppenbarligen susen.

Jaha, onsdag är det nu i alla fall. Innebär ett steg närmare helgen. Ska bli skit skönt med helg! Och jag ska bara glo, tänker inte ge mig ut på nått äventyr. Men så säger man ju oftast och sen slutar det med att man är vilse i dimman. Men men det får väl bli som det blir, målet är hur som helst att jag ska försöka ta det lungt. Man böjar ju bli gammal, man kanske måste inse det haha Aja, nu överdriver jag hehe

Åååh, ja! Jag beställde en ny mobil här om dagen så jag hoppas på att få den idag. Ska bli så jävla skönt att slippa gå runt med två batterier eftersom mobilen dör efter ett samtal. Plus att min laddare är typ helt jävla slut. Och en annan sak, HEADSET!!! Mitt headset gick ju paj, jag saknar verkligen det. Musik!!! Plus att man slipper hålla i faanskapet liksom. YES! Fast man ska inte hoppas på för mycke, den kan ju komma imorrn också. Men jag hoppas verkligen att den dyker upp idag. Mickis din lilla prylbög... aaaa jag vet hehe

Kommentarer
Postat av: Lulun

prylbög. jaha.
men det var konstigt med förbudet...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback