Kommer inte på något bra!

Helgen är över och imorrse kändes det som om hösten var här. Visst börjar det närma sig men Augusti är ju inte ens över än. Jag ville verkligen ligga kvar, ville vara hemma och titta på friidrott istället.
Jag är faktis väldigt ledsen över att jag är tvungen och läsa om det på aftonbladet. Jag skulle hellre titta på det. Men jag kom på att man kanske kan lyssna på sportradion. Iofs är inte det samma sak men man får väl göra det bästa av situationen.
Kul för Carro btw, Europarekord. Inte illa! Tyckte dock att hon har ju faktist sett gladare ut. Börjar divan komma fram? Man får hoppas på att svaret är NEJ på den frågan. Sånt ogillas ganska mycket. Tittade på holm imorrse och såg när han tog sig vidare till final, det var ju skönt. Det var hela 15 stycken som gick vidare (om jag minns rätt), många det... eller ja, 3 fler än va de minsta antalet var.
En annan sak som var rolig igår var att Atkins vann silver på 100 m! Jag hejade på honom, men jag trodde dock att han skulle komma 3:a. Men sen trodde jag iofs att det var Powell som skulle vinna. Attans va fel jag hade! Det blev ju precis tvärtom! Powell 3:a, Atkins 2:a och Gay 1:a... Tur att man inte satte pengar på det hehe Jag var inge duktig på att gissa hehe


Hur som helst... jag skulle behöva in på rehab känns det som. Kom pride bakisen nu eller? Jag hade kanske bara skjutit upp den med alla dessa resorb. Kanske, man vet liksom inte. Jaja så kan det gå! Sånt man får stå ut med.

Jag har ju en vecka och vila upp mig nu inför festen nästa helg hehe Så det ska jag väl palla.


Kommentarer
Postat av: Lulun

är du pigg imorrn då? tänkte att vi kanske kunde gå då. jag har hittat visselpipan

Postat av: Lulun

såg att lelle ringt en gång ja. har inga pengar på tele. var uppe i stockholm hela kvällen...

2007-08-28 @ 06:40:09
URL: http://lulun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback