Ledighet är det bästa som finns.

Snart, bara några timmar kvar nu... sen är man ledig i några dagar. Synd bara att helgen går så fort.
Det är också synd att Friidrotts VM går i Japan för nu måste jag ställa kl på 3:00 inatt så att jag kan se Carolina Klüft... Då kanske man borde gå och lägga sig tidigt då... Eller så är man vaken, eller jag vette faan hehe Titta ska jag göra hur som helst.
Shit vad jag vill hem, jag hade verkligen ingen lust att gå till jobbet imorrse. Det var nästan så att man ville sjukanmäla sig. Meeeen det kan man ju inte göra hur som helst, plus att man förlorar ju faktist pengar. Det har jag heller ingen lust med. Det väger faktist tyngre så... Men men, jag tänkte att jag skulle dra hem vid tre så det ska inte vara några problem att överleva den här dagen.

Men, tänk om det kunde vara sommar igen... semester... vad jag längtar redan hehe Kanske dumt av mig, för då kommer det här året bli hur långt som helst...

Kommentarer
Postat av: Lulun

Mickis! I did it. the blog
Määän,. I just did it!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback