Men okej...

Idag har jag ont! Idag känns det i hela kroppen... Det känns och märks hur otränad jag är. Känns faktist bra att det känns så att säga hehe Bara jobba vidare! Idag har jag tvättstuga så det blir cykeln idag eftersom jag inte hinner gå. Ska bli skönt!
Jag är lite halv ledsen. Jag fick mitt nya pass igår men jag ville ha tillbaka mitt gamla, men det hade blivit strimlat till döds. Det var ju inte själva passet i sig som jag var ute efter utan min autograf av Shirley Clamp!! Hon hade ju signat mitt pass förra året på Priden. Faaan!! Jag har ju iofs två autografer till, men jag ville ha den kvar iaf! Jag gillade den mest... *snyft* Men nu är den borta... R.I.P! Suck...

Jaja till något roligare... haha Hörde på radion imorrse om en Larry Craig (senator i Idaho)! Han är tydligen en väldigt väldigt stor motståndare mot homosexuella. Han tycker tydligen att vi inte ens ska få existera, vi ska bort från planeten. Jaha, då får han ligga i haha Jag menar... man måste ju vara realistisk, det kommer aldrig hända hehe Hur som helst hade han tydligen blivit arresterad pga av att han hade borrat nå hål på nån toalett (herrarnas) för att glutta lite hehe Jag hajade inte riktigt om han hade utfört något så att säga. Vilken dåre! haha Det här klickar inte riktigt rätt asså hehe Self-Hater som
Perez Hilton uttrycker det på sin blogg hehe Aa men det är ju ganska komiskt hehe Här kommer även en länk till Editor & Publisher (som jag hittade på Perez Hiltons sida) om man vill läsa lite.

http://www.editorandpublisher.com/eandp/news/article_display.jsp?vnu_content_id=1003632075


Kommentarer
Postat av: miss ....lander

Det låter som att du har fått motivation av att vara så otränad... det e ju skitbra hehe =)
hoppas verkligen att motivationen håller i sig... själv har jag svårt att komma igång i början men det verkar jue gå rätt bra nu... hoppas verkligen att det håller i sig =P
Angående Shirley, så får vi väl ta o leta upp henne så får hon ge dig en autograf i de nya passet istället.. då e de jue nästan samma sak hehe =)
Larry Craig borde lära sig att inte hata.. jävla idiot.. oavsett om han själv är gay eller inte... så kan han väl låta människor vara som de är... okej vad ska han göra sig av med när alla homosexuella är borta? alla blondiner, utlänningar, sjuka?? nää låt människor vara som dem dom är... bort med sånna kränkande tankar och handlingar

2007-08-30 @ 10:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback