Nää nu börjar jag bli trött på det här med rubriker, VERKLIGEN!

Shit, REDAN Tisdag haha Vad tiden går fort när man har roligt! Eller kanske inte... Jaja, jag är förvånat pigg idag iaf. Var ute och gick igår med Lelle, och jag var nästan helt slut när jag kom hem men ändå är jag fit for fight idag. Vi ska gå igen på onsdag, men nu fick jag en förfrågan av Lulun om jag ville gå idag. Såååå jag tror jag ska promenixa lite idag med. Det skadar ju inte! Skulle egentligen cykla lite, men då skippar jag det. Jag går ju uppenbarligen hellre ut i det kalla vädret. Men men lite frisk luft har ju aldrig skadat någon.

Idag ska jag kila hem kl 15:00 och jag behöver inte ha dåligt samvete för det. Jag var faktist här kl 7 imorrse!
Det ska bli skönt! En annan sak föressten! Jag fick ledigt den 10:e September, yes hehe Ska ju på kryssning den 8:e och jag vet hur jag är. Jag är mer packad på hemresan än vad jag är på ditresan. Så det är lika bra att ta ledigt! Det är därför man egentligen åker på kryssning på fredagar hehe Men det ska bli jävligt skönt att slippa jobbet en måndag också, kort vecka sånt gillar jag!


Nehe nej, om man kanske ska gå bort till Tomas som sitter och gör mitt jobb nu haha Det var inte meningen men jag var ju tvungen att blogga hehe


Kommentarer
Postat av: ahren

Visst känns det bra?!
Ni är så duktiga!
Vad du kan vara lycklig...en ledig dag!
Puss

Postat av: ahren

Sant! Man skulle kunna vara ledig varannan måndag, då kansk eman uppskattar det mer

2007-08-28 @ 15:51:57
URL: http://ahren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback