Schlagerkväll!

Jaaahaaa, igår va det schlager! Känns i benen kan jag lova hehe Grymt bra och grymt nöjd över att ha varit där! Bäst var nog Nanne, Jill och Christer Lindarw...!! Aaa Sonya va okej oxå, jag hann dock bara se en liten del av hennes lilla framförande. Men jag hade såååååååå jävla kul!!!
Fast jag undrar hur många som var homo i den där publiken för när Måns klev in på scenen var det som om man stod i ett hav av 14-åriga hysteriska brudar haha Jaja men det är ju trevligt att vi alla är olika liksom!

Det blev ganska lungt ändå igår, efter schlagern så drack vi en öl till utanför området sen gick vi in igen och shejkade lite ass! ÄNTLIGEN R&B!! Fy faan va det är sällsynt på gayställen, shit! Att man orkar studsa omkring till techno och shit hela tiden... hajar inte!
Aja hur som helst... När vi skulle dra hem satte vi oss ner en bit utanför området och åt väääääärldens godaste köttbulle macka som Jessie hade tillagat! Mmmm va nöjd jag blev hehe

Meeen nu ska jag duscha och fixa! Sen blir det pizza te frulle och efter det väntar bolaget!!! =) Tacka faan för Resorb och cleareyes! hahahaha

Kommentarer
Postat av: Lulun

oho, hon bloggar! ja, men vad roligt det där lät. jag vill också se kändisar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback