Usch för jobb!

Asså, kan man liksom inte bara få glida genom livet? Det vore helt underbart att slippa jobba och göra livet till ett nöje istället. Varför kan man inte få ha det så... suck... Jag ogillar verkligen att jobba, jag vill bara glida och steka haha Jag vet att jag är lat men jag det är inte därför jag inte vill jobba utan det är för att jag verkligen ogillar det!

Man ska ju inte behöva göra nått man inte gillar liksom, men man är ju så gott som tvingad till det. Om jag inte vill bo i nån koja ute i skogen och leva på bär och bark liksom... och det skulle jag nog ogilla ännu mer liksom.


Aja, idag kom jag till jobbet 7:30... men jag vägrar att vara här till halv fyra när jag ändå inte har nått att göra så jag drar tidigare idag. Med fullt betalt dock, man får ju inte vara dum liksom. Dom utnyttjar mig så jag gör desamma tillbaka! Inte mer än rätt!!

En sak till... Jag har fixat facebook nu... jävla Lollo...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback