Vikingarna, galet...

Här sitter man i frid och fröjd... sen drar dom igång med Vikingarna... va rädd jag blev! Asså nån måtta får det faktist vara, Barbados är en sak men vikingarna... seriöst, det funkar inte. Jävla dårhus till jobb man har hamnat på haha
Hur som helst, vi smygröker som faan här. Det värsta är att det finns skvallerbyttor. Helt sjukt, vuxna människor asså. Fantastiskt, jag är riktigt förvånad. Det blir bara värre med åren alltså, jag fruktar inför det.

I´m swajn hungrig! Snart lunch, ska bli gött det!

Jag kom på att jag glömde att blogga om att jag och Sussi hade våran 2:års dag igår. Och det är ju sånt man ska nämna. Eller ja, jag har hört att det är sånt man nämner. Jag hade också hört att man säger grattis. Fick ett sådant litet uttalande av Lulun igår, ja med lite tvång och lurerier. Men huvudsaken var ju att hon sa´t!

Såååå, vad händer idag?? Jag vet inte, tyckte att det var något viktigt jag skulle göra idag. Måste ha tappat tråden, kanske kommer tillbaka nån gång under dagen. Who knows!


LULUN! ALERT! jaja så viktigt är det inte men jag vill ändå att du går in på den här länken!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article593970.ab


Kommentarer
Postat av: ahren

Oj!

Postat av: Lulun

hehe, ja, honom ska jag inte bli vän med!
men shiiit vad många som är melemmar på facebook. önskar att jag kommit på skiten

2007-08-21 @ 16:56:51
URL: http://lulun.blogg.se
Postat av: Lulun

vad sägs om assbook?

2007-08-21 @ 17:30:45
URL: http://lulun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback