britta

Måndagar e ju sååå tråkiga =( Man vill ju typ bara gå hem och dra täcket över huvudet och försvinna =/ Aja får ju göra de snart så det e väl la lugnt liksom, men ändå...

Sitter på jobbet och det finns inte så mycke att göra, väntar på att Matilda ska komma tebax från mötet så man kan få sätta igång och jobba. Det e ju så tråkigt att bara sitta och glo liksom...


Näää, jag har ingen motivation te de här så jag lägger ner, men jag kan väl fylla i listan som jag hittade på lelles sida iaf:

10 favoriter:

Färg: Blå
Mat: Potatisgratäng och fläskfilé  
Musik: mycke! Just nu e de iaf Justin Timberlake
Film: Många lääään!
Bok: Alla Harry Potter =)
Sport: Alla typ =P
Årstid: Sommar
Veckodag: Lördag
Glassmak: Choklad
Tid på dygnet: Kväll

9 för tillfället:

Humör: Seg
Smak: Choklad
Kläder: Svart skjorta och jeans...
Bakgrund: Blå
Nagellack: nope
Tid: 13:34
Omgivning: Jobb...
Irritationsobjekt: Klockan...

8 första:

Bästa vän: Jessie
Screen name: ?
Husdjur: Katt
Piercing: Örat...
Förälskelse: John eller Nisse haha
Musik: New Kids On The Block 
Bil: Ingen
Kyss: Första klass

7 senaste:

Alkohol: Öl
Mat: Potatisgratäng och Fläskfile
Dryck: Vatten
Biltur: Åkte te Järna för att hämta Bebis
Kyss: Jag tror det va av sussi men jag är inte helt säker =)
Spelad låt: Justins nya på MTV
TV-program: program? Räknas film? Aja det va Melodifestivalen

6 har du någonsin:

Dejtat någon av dina bästa vänner: Tror inte de...
Brutit mot lagen: Joo jag har ju RÅKAT göra det =)
Blivit arresterad: joo, har ju råkat bli det me
Badat naken: hmmm.. det gör man väl oftast?
Varit med på TV: Joo några gånger
Kysst någon du inte känner: haha eum ja

5 nej tack:

Kläder: byxor med kalashög midja (håller med lelle)
Mat: Bönor =S
Musik: Techno, trance, dance, deathmetal mm
Dryck: jag vet inte =/
Personlighetsdrag: Idiots

4 saker:

Du gjorde igår kväll: Tittade på film och lekte med Roland
Du kan höra just nu: En skrivare
Du inte kan leva utan: Mitt hjärta =)
Du gör när du har tråkigt: Sover

3 personer:

Du kan berätta allt för: Jessie och Sussi
Du tycker om: Rätt många
Du inte gillar: Ingen jag kommer på så här på rak arm hehe

2 val:

Kaffe eller te: Kaffe!
Vår eller höst: Vår

1 önskan:

Att jag var hemma och mös med Sussi och Bebis =)


Kommentarer
Postat av: ahren

Vadå senaste ÖL!
Har ni helt skitit i alkohol förbudet?!
Min plan? Menar du mitt besök?
Ja när slutar du på onsdag?Kram

Postat av: ahren

Kan inte så "sent". Har samtal från halv fem.
En annan kväll. Kram

2007-02-20 @ 15:28:50
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: ahren

Du kanske tror att jag undvek din inbjudan men jag glömde bara.
Jag kommer gärna och om vi är bjudna kommer han också=)
Vad önskar ni er i present, förutom en papperskorg?
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2007-02-20 @ 15:42:01
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: ahren

Ja det är ju bra=)
Du svarade inte på frågan- vad vill ni ha?!
Förresten, sk ajag titta efter den där hyllan eller?
Kram

2007-02-20 @ 19:49:27
URL: http://ahren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback