Dåliga jag hehe

Nu har jag varit dålig på att skriva igen hehe men jag har ju inte haft tid liksom! =P men men, THANK GOD IT`S FRIDAY! hehe Nice... veckan har ju gått såååå långsamt liksom. Hur som helst ska jag dra på kryssning den 7-8 Mars hehe Det kan ju bara sluta på ett sätt liksom, åt helvete. Kom på att jag lovade mig själv att aldrig åka på kryssning med Johan en gång till (sen sist, när allt bara gick helt snett). Men nu ska jag ju göra samma misstag igen men man får väl hoppas på att jag lyckas bättre denna gång då. Hej och hå vad båten ska gunga hehe

jaja nu ska Mickis gå och äta lunch! =)

Kommentarer
Postat av: Lulun

hello! vart barkar kryzzningen hän då?

Postat av: ahren

Hej stumpan, det känndes helt fel att säga så=)
Ses vi ikväll eller?
Pöss

2007-02-24 @ 15:11:02
URL: http://ahren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback