höhö

Faan asså, jag beställde liksom internet till den nya lägenheten för 100 år sen... men det är väl klart att det inte ska vara igång när man flyttar in! En miljon på att det inte kommer att komma igång den här veckan heller liksom. Fuck! Aja, kan ju vara skönt utan oxå men man känner sig så jävla låst utan liksom. Men det som är mest störande är ju att jag beställde det för länge sen! Så  jävla segt liksom, sur jag blir då... faan...
Aja, nu har vi ju hur som helst flyttat in i den nya lägenheten =) JIPPI! Trivs som faan ;) Har faktist inget att klaga på... förutom internet och tapeterna i sovrummet. Den som satt upp dom måste ju varit helt packad asså. Till och med jag vet att du ska slipa ner kanterna på tapeterna bakom innan man lägger på nya liksom... Nu är det ju dubbelt!! Kanter överallt... Skit sugit liksom.. men jag får väl ta och måla om det själv då! SUCK! hehe Iofs är det ju rätt skoj att måla men jag behöver ju hjälp!!! Lelle kan säkert sånt där med färg och shit... eller Lollo kanske... jag är helt lost iaf, JALLA kom titta vilken färg jag ska ha i sovrummet!! Vem vill hjälpa???? hihi

Har inte städat klart i den gamla lägenheten, det suger fett... Ska dit på onsdag och göra klart, sen kan man lämna över nycklarna... Det ska bli skiiiiiit nice, slipper man ha det hängandes över en liksom.
Nehe... OOOOM man ska ta och göra nå nytta kanske.... ja det får bli så helt enkelt =)

Kommentarer
Postat av: Lulun

självklart kan jag komma och kolla, du vet jag är ju färgguru.=)

Postat av: Lulun

jaja, men det är nästan sant. höhö.

2007-02-05 @ 15:52:07
URL: http://lulun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback