INTERNET!!!

YES! Internet kom igång igår! Helt otroligt att det gick så fort hehe Jag är väldans nöjd med det hihi Så nu kan man börja tjäna pengar och lite så igen =)
Åååh jag längtar tills mitt tv-spel kommer! Jag beställde de iofs igår och det skulle ta 1-2 veckor så jag lär ju få vänta ett tag liksom. Men det är det ju iofs värt, lite dyrt dock men men

Fuck kan de inte bara ta och bli helg asså, ska ju iofs inte göra så mycke i helgen men vill inte va på jobbet. Tiden går alldeless för sakta på det här stället, och inte en jävel är inne på MSN liksom. Och det ringer så konstigt så man kan inte läsa heller... jahopp! MEN jag kollar ju iofs lite på POSTERS! Tänkte att jag skulle införskaffa lite POSTERS på gamla fiiiiilmisar (som lilla Jönsson ligan hehe), sätta upp på väggen liksom =) Kan ju va nice liksom... Hoppas SooZlander går med på det bara, men det tror jag. Annars gör jag det iaf hehe Svårare än så är det ju inte liksom ;)



41400-7

Kommentarer
Postat av: ahren

Vart ska du plasera ut dom då!
såg att ni fårr upp gardiner i köket...nice


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback