Lycklig!

Hoppa och skit på målandet!! haha Det får tas nån annan gång =) Har hittat en söt liten kissekatt som vi ska åka och hämta på lördag!!!!! YES! Eller vi ska titta på den iaf, kommer nämligen inte ihåg vilken det är haha har ju anmält intresse på en del liksom. Så jag bad ju henne skicka över en bild på kissen, till min mail asså... så jag kunde få friska upp minnet lite hehe Det lät på henne som att hon trodde att jag var helt oseriös hehe Men det är jag ju inte!! Kattungarna tar ju slut så snabbt på blocket att man är tvungen att anmäla sig på fler liksom... Aja är det den katten som jag tror att det är, då ska jag bara ha den liksom. Men jag ska nog ta den oavsett med tanke på att jag har nog inte anmält mig på en kisse som jag inte vill ha =P Plus att så många katter finns det ju inte, inte som jag ville ha iaf... eftersom jag va så kräsen av mig hehe Man kan inte bara ta en hur som helst... tex en med långa öron NOPE! Går bort liksom...!! Men vi får se, hon skulle maila en bild... men jag vet inte om hon gör det med tanke på att hon verkade ju tro att jag va helt korkad liksom... Hoppas hon svarar i telen nästa gång... SHIT! Nu blev ja helt nojjig, hon kanske ger katten te nån annan då! Fuck... Vi får hoppas på att hon inte gör de ra...

Kommentarer
Postat av: ahren

När ni nu ska måla, vilket rum var det?!
Ni kanske ska måla en fondvägg.
När får ni den kissen då?
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback