Min mobil är svart, så det så =P

Idag fick jag börja 7:20 =) Jag blir sååå glad när jag får sluta tidigt för det händer inte allt för ofta =P Och HELT OOOOTROLIGT! Jag somnade kl 22 igår hehe och vaknade innan klockan ringde imorse, den var ställd på 5:30. Shit asså hehe Jag brukar liksom somna vid 24... ibland vid 1 på natten. Så det var hur nice som helst och få sova på lite mer normala tider liksom =)
Jaha ja... Idag ska man till den gamla lägenheten och städa klart... sen ska jag lämna över the KEY liksom. Orka ha den... Och Danne va över igår och hjälpte till och sätta fast mina sladdar längst listerna... Det va snällt av honom, jag försökte mig på det men jag gjorde ju helt fel haha Tyckte det kändes lite konstigt hehe Jaja det ordnade sig ju hur som helst liksom ;) hehe
Ja just de! Får ju inte glömma att berätta att jag (vi) håvade in en tusenlapp på pokern oxå =) hehe Ibland hinner man med mycke =P Och jag har hittat mig ett pokerset som jag vill ha!! Inte vilket som helst heller, utan Phil Hellmuth Jr- Pokerset liksom =D Mickis ska fixa JAO!


41400-8

Kommentarer
Postat av: Lulun

Najs! så danne har blivit händig på gamla dar han? Härligt med internet! man e fan händicäpt utan det.

Postat av: ahren

Tittade fetsr dig i morse men här har jag förklaringen. Jaja, kanske imorgon då!

2007-02-07 @ 20:16:31
URL: http://ahren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback