Sååå där ja

Jaha, då börjar jag på det nya stället på fredag =) Intervjuen gick bra med andra ord hihi Såå då får jag se till att jobba hårt och visa framfötterna så att dom vill anställa mig och då e de: BYE BYE ADECCO!! FUCKERS hehe Det skulle ju vara helt otroligt underbart liksom! =) YES Men det är ju inget som kommer hända på en gång, kanske inte alls men man får ju drömma liksom!
Skulle ju inte ha jobbat efter intervjuen men dom ringde såklart in mig, fuck it. Men idag är väl förhoppningsvis sista dagen liksom hehe Fast lite sorgligt är det ju oxå, kommer ju att sakna jobbarpolarna liksom... inte alla men dom flesta hehe Jaja, man får väl ringa ibland och komma och hälsa på liksom. Men jag hoppas verkligen att jag aldrig behöver sätta min fot här någe mer för jag är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JÄVLA LESS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YES BOX hehe Idag ska jag fira med lite öl och mys ;) Det är ju alla hjärtans dag oxå, men det är väl en jävligt överskattad dag?! hehe

WA EVER!!! Peace hehe

Kommentarer
Postat av: Lulun

nya stället?? jasså, vad är detta för ställe då? Men du som fick såna fina saker av adecco!! :D

Postat av: ahren

Grattis, skönt för dig.
Jag tycker ni ska ta en gul eller grön färg.Dom kan vara varma.
Glad alla hjärtans dag vännen

2007-02-14 @ 17:57:55
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: ahren

Grönt är skönt vet du!

Så imorgon är de stora dagen

2007-02-15 @ 08:27:49
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Lulun

jag tycker du ska ta en vit färg och blanda i grönt eller gult eller både och. det gör den vita färgen varmare och det är lättare att sätta upp tavlor och välja de tyger man vill ha utan att tänka på vilken färg man har på väggarna.

2007-02-15 @ 09:30:15
URL: http://lulun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback