Va ska man säga?

What the fuck! Jag tror att jag har ringt på hundra katter idag... men alla tar ju slut på 5 min... HELT OTROLIGT! Kanske inte meningen att jag ska skaffa mig en kisse =( MEN JO! Jag tänker trotsa i såna fall, va faan... pfft! Aja, det ordnar sig liksom!
Hur som helst, jag fick en förfrågan om jag ville jobba på Nedschroff idag. Det skulle vara ett längre uppdrag, tom April. Men det bästa utav allt, om det funkar bra... kommer dom att anställa mig hehe så jag hoppas hoppas hoppas att det är jag som får uppdraget! Skulle vara sååå jävla nice att komma bort ifrån det här jävla skit jobbet jag har nu. Så nu är det bara att hålla tummarna, jag har ju varit där och jobbat tidigare så jag hoppas det ger lite förtur liksom.

AAAA just de! BTW liksom... fick reda på att en jag känner... eller kände kanske man ska säga... hehe aja hur som helst så har den personen startat eget. Men inte vilket jävla företag som helst utan personen är hora. Och JA jag har fått min information från en säker källa... Pga att personen i fråga ringde själv och berättade. Själv har jag inga kommentarer asså...

Kommentarer
Postat av: ahren

Fan Mickis, jag vill veta VEM!
Vad är det för jobb då?
Imorgon börjar jag 6.30 så vi ses inte om jag inte kommer förbi på frulle=)
Kram

Postat av: Lulun

du kan få min katt. han är ond

2007-02-09 @ 20:53:34
URL: http://lulun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback