yo!

YES! Nu är vi klara med städningen i den gamla lyan hihihi Bra skit liksom ;) Nu kanske man ska ta och städa i den nya då =P Men det får faan vänta te nästa vecka JAO! I helgen ska jag bara softa... Titta på hockey och ta det lugnt. Sussis farsa ska komma över på lördag och borra upp tv:n och spegeln på väggen. ÄNTLIGEN! =P Och på söndag ska vi ju upp te globen och heja på SVERIGE!!! WOOOHOOO

Så det var min helg de... Men snart är det ju måndag igen, det går ju alldeless för snabbt det där... Helgen asså. Jaja, har ju bara fått två tider nästa vecka och det är måndag och tisdag. Man får hoppas på att det håller i sig för då innebär det att jag är ledig ons, tors och fred! Skulle vara perfekt... men sån tur tror jag inte att jag har nämligen, men man kan ju alltid hoppas liksom.

Suck... om man ändå kunde vara hemma nu... slutar om 5 timmar liksom =(


Kommentarer
Postat av: ahren

När får du veta om det där jobbet?!
Jag var lite sen i morse men jag såg att det lyste i erat kök=)
Kanske en annan gång.
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback