2007...

Såå där ja, nu va det nytt år... man har överlevt ett till, knappt iaf ;) Bara så tragiskt att man ska ligga hemma och kräkas den första dagen på året. Men så blir det om man i princip häller i sig: Champange, sprit, öl, breezers och cider... AJ AJ AJ inte bra asså. Men så kan det gå när inte haspen e på, haspen va botta =D Tur att man va ledig från jobbet igår så man kunde vila en extra dag, det behövdes om vi säger så ;)

Men nu va de tillbaks till det normala... nu får man vänta tills sommaren är här så man kan få ha lite skoj igen =) hehe Det går snabbt! Fast iofs... min födelsedag kommer ju först ;) hehe så då är det bara att räkna ner nu ra... 4 månader kvar tills jag får dricka min öl =) hehe Längtar redan! Stackars ölen... kommer att sakna mig så hehe men men, den som väntar på nått gott =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nemne,ett inlägg utan att jag behöver tjata! Ja visst starade man året bra=) Mitt började mde mumsmums, gott&blandat och lösviktsgodis...haha=)
Kraaaam

2007-01-03 @ 13:00:19
Postat av: Anonym

det ovan är från mig

2007-01-03 @ 13:00:31
Postat av: ahren

nemen..varför står det inte?! från mig/ahren

2007-01-03 @ 13:00:54
Postat av: Lulun

jag har varit fett nyttig och gått ner 3 kilo. nu fick ni ågren va? haha! jag hatar godis och chips och sånt. jag ska bara äta apelsiner i år.
Det skålar vi på!
förresten, vad menar du med det där mickis? ska du inte dricka öl på 4 månader. jag skulle behöva bli nykterist nämligen.
nu ska jag äta ost. hej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback