Bää Bäää vita lamm!

Jaha, fick mess av snubben som va och kollade in lägenheten... ooooooch.... HAN VILLE HA DEN! YES!! Slipper dubbla hyror =) Där slapp man slänga en massa pengar i sjön hehe jävlar va sparkontot blev tjockt hehe Nää men seriöst, känns ju bara som att man slänger bort pengarna liksom... Men nu slipper vi hihi
Och ja... Igår tog jag ut 1500 igen på pokern hehe köpte mig en pokerbok idag hehe Tänkte att jag skulle lära mig lite mer så man kan ta och avancera sig lite liksom NICE! För det är ju såååå späääännande! Inte för att det är så många som håller med mig men det skiiiiiiiter jag i ;) Smaken... ja de e ju såååå jävla olika det där asså ;) hehe Asså ibland kan jag bli lite halv irriterrad på mig själv, det e ju så mycke hihi, hehe och "..." Hajar inte, men det mest bara blir liksom. Huuuuuur som helst... Nu har jag faktist inte druckit en ända öl på hela 24 dagar =D Inge alkohol överhuvudtaget då ra, men det är mest ölen jag är stolt över. Men jag skulle såååå jäääävla gärna vilja ta mig en STOR KALL ÖL! Mums... Men icke sa nicke... Blir inte mycke av den varan inte. Sånt är livet, det är bara att stå ut liksom. Nehe, nu har jag svamlat tillräckligt här så nu är det dax att jobba lite =P

41400-6

Kommentarer
Postat av: Mary

gud vad roligt =)

Postat av: ahren

Okej, då blir det till att fixa allt på torsdagen då..eller när ska han flytta in!

2007-01-24 @ 11:51:28
URL: http://www.ahren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback