bråttom, bråttom...

Hej och hå vad det går... shiiiiiiiiiiit vad jag har mycket att göra. Fick vööörsting ångest när jag tittade i min kalender idag =/ Nästa helg ska min Filmanalys va klar och helgen efter det ska mina två andra uppgifter vara klara. Plus att man ska flytta, och ringa... och sen ska jag väl sova där imellan nån gång. Det värsta är att jag tror att jag har seminarium samma helg som jag flyttar... skit oxå! Men det kanske går att fixa, får höra med min lärare.
Hur som helst, jag längtar tills jag går komma hem och laga mat =) Ska steka potatis (mycke paprikakrydda ska det va hehe), bacon och ägg. Man ska ha HACKAD lök som man steker tesammans med potatisen, det blir skiiiiit gött hehe Och efter det ska jag hem till Johan och leka med honom =) Inte för att jag har tid med det, men nått måste man väl få unna sig ;)
Och jag ska inte vara sämre, så jag tog mig friheten att kopiera den här från Lelles sida hehe

Senaste bok? Den röda vargen - Liza Marklund
Vad var det senaste du sa? Varsågod!
Hur dags gick du och la dig igår? runt 24:00 tror jag...
Och klev upp? kl 6:00
Vad behöver du mest just nu? Mera tid hehe
Önskar du att du bodde någon annanstans? Jaaa, men det e lugnt jag flyttar ju dit snart!! =P
Hur bor du just nu? på fel sida bron med sambon (håller med Lelle)
Trivs du med hur du bor? Det funkar men jag vill bort nu
Var är du nu? På jobbet
Saknar du någon nu? Nää
Hemma eller borta? hemma
Bio eller video? Video (eller ja DVD funkar de me)
Fotboll eller hockey? Måste man välja eller?? BÅDA!! hihi
Hund eller katt? Kissekatt ;)
Rösta eller inte rösta? RÖSTA!!
Plugga eller jobba? hmmm... både och... de funkar
Biljard eller bowling? Biljard
Nyår eller midsommar? midsommar
Guns´N Roses eller Metallica? Guns 'n roses
Johnny Cash eller Janis Joplin? hmm... båda e helt ok... men jag säger nog Janis =P
Rederiet eller Tre Kronor? hahahahahaaha Tre kronor blir det nog
Har du nån noja? kanske... hehe
Vilken religion tillhör du? Min egen =)
Tror du på Gud? Verkar bara eländigt...
Tror du på Satan? suck...
Tror du på magi? Jaaa, på Harry Potter iaf =)
Tror du på spöken? Jaa men de e väl klart hehe
Tror du på liv på andra planeter? Kanske de kanske
Kan du visa dig ute helt osminkad? hahahahaha vilket skämt... löjligt va faan
Nämn någon skönhetsprodukt, du aldrig skulle klara dig utan: man dör inte utan så de så!
Kajal eller eyeliner? Vilka tråkiga frågor det va på den här...
Favoritplagg till vardags?Jeans
Och till fest? Går aldrig på fest =P
Är du trendmedveten? hahahaha det va ju roligt =)
Dömer du människor efter deras yttre? Försöker att inte göra de
Är du ytlig? Jag tror inte de =/
Går du upp när väckarklockan ringer? Ibland
Du har bestämt att ha en vit helg, men så får nys om värsta festen, hur gör du? Festar
Hur är du när du är packad? inte vet ja... dryg och jobbig kanske?
Minnesluckor? Händer
Har du någon gång blivit ombedd att gå från en krog? jupp hehe
Har du någon gång hamnat i fyllecell eller liknande? Nää den har ja inte provat hehe
Hur botar man bäst baksmälla? Sova
Anser du dig själv som snygg? Den tiden är förbi haha
Vem är snyggast? I hela världen då eller??
Har du varit kär? Jajamensan
Ditt längsta förhållande: 1,5 år... shit jag har ju överträffat mig själv haha
Är du en bra flickvän/pojkvän? kan nog va lite väl jobbig ibland hehe
Har någon varit otrogen mot dig? Jag vet inte, tror inte att dom hann...
Har du varit otrogen? OJ... X antal gånger... hoppsan
Har någon varit otrogen med dig? hehe eum ja
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Jag flyger nog mest bara på heeh
Är du svårflörtad: Nope, jag e nog rätt lättfotad hehe
Idag: jobb, mat till sjuklingen hemma, sen ska jag te johan
I går: Jobbade, tittade på Final Destinaton 3
I morgon: Hockey (SSK), plugg...
I övermorgon: Plugga, plugga, plugga
Dagen musik: Min röst hehe
Dagens klädsel: Jeans och tjockis tröjan
Vad ska du göra ikväll? Leka med Johan
Vad vill du göra just nu? Gå hem från jobbet
Vad har du ätit idag? Frulle, lunch
Senaste inköp: CSI spel =)
Det senaste du slängde bort? massa skit, en damsugare bland annat
Brukar du äta frukost? Försöker hinna med de ja
Vad gör du om helgerna? jag har inge liv så jag pluggar
Brukar du bädda sängen? Nope, det är någon annan som gör den delen
Hur många timmar sover du på en natt? typ, 5-6 kanske
Föredrar du att vara singel? Nope
Är du singel? Nope
Är du nöjd med dig själv? Jo jag funkar, skulle vilja va lite piggare bara ;)
Hur mår du just nu? Trött
Senaste program du såg på? Nyhetsmorgon
Hur ofta tvättar du ansiktet? Skvätter ner de in the morning and tvätt it on the kväll hehe
Vem vet mest om dig? Jessie tror jag
Vad har du i ditt fönster? advetsljusstake, torkade blommor hehe
Vad behöver du mest just nu? SOVA!!

Kommentarer
Postat av: ahren

Lite rolig är den ialf=)
Så....väntar du på dom nya avsnitten?!

Postat av: Lulun

torkade blommor eller döda blommor? om jag känner dig rätt så är det sistnämnda en mer korrekt benämning på vad det är du har i fönstret. hoho.
och en annan fråga, ska man ha bandyklubba eller hockeyklubba när man hakar löken?
Nååååååååååååååååååååååååååååååååååååå????????? Höhöh

2007-01-05 @ 00:12:33
URL: http://lulun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback