F*** U RUBRIKEN!

Och jag försov mig som vanligt hehe fast jag får ju skylla mig själv... va ju BARA tvungen att titta på en film kl 23:30 hehe Men det var ju iofs värt det. Night at the Museum haha Den va skoj som faan! Jaja jag kom ju bara några minuter försent så det är ju inte hela världen liksom. =P Men FAAN om jag försover mig imorrn då är det kört, för jag öppnar imorgon. Men nu kommer jag vara så nervös att jag inte kommer kunna sova alls liksom... *skakar* Jaja får ringa morfar sen, han får leka männsklig väckarklocka liksom =)

Faan va NICE att flytta nästa vecka... woooohooo!! Men orka bära liksom... räcker väl med att jag måste bära på mig själv för det är ju faan illa nog liksom =P hehe Knas asså... Nån som har nått bra tipps på flyttfirma JAO!? Suck... jobbigt... och en sak till... jag VÄGRAR asså TOTAL VÄGRAR att städa ugnen, kylen eller toan... Jag gör det bara inte moooooohahahaaaaaa HOPPA OCH SKIT!! hehe Jag rymmer, flyttar från stan. Tar en skokartong och springer! Ingen kan tvinga mig mooooohahahaaaaa USCH!

Kommentarer
Postat av: ahren

Jag kan göra det åt dig men det blir dyrt!!!!

Vilken tid skulle ni starta och vart ska jag gå, till nya eller gammla?
Kram

Postat av: Lulun

vem vet! om ni är snälla kanske jag kommer med en kaka i flyttpausen?

2007-01-25 @ 15:22:46
URL: http://lulun.blogg.se/
Postat av: ahren

Vem ska annars fråga om inte jag =)
Jag är dyr....! Hehe

2007-01-25 @ 21:57:11
URL: http://ahren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback