hmm... Är bättre än jag trodde haha

Fyyy faan va skönt.. oavsett om snubben som va och kollade på lägenheten tar den eller ej så är de lugnt! De är faan nice liksom hehe iofs va de lugnt innan men nu är det ännu lugnare hehe Eftersom jag vann 3500 kr på pokern i helgen =P Nice!
Jag är nog bättre än vad jag tror att jag är ;) haha Nää men jag är bra =P Meee loooooove the poker hehe Men seriöst, man kan inte bara vinna och vinna utan nån måste ju förlora oxå... Fast jag vill inte förlora, så om jag råkar förlora så vinner jag ju bara tebax de liksom hehe Satte en spel limit för säkerhetensskull på 200 kr i månaden. Men jag hinner aldrig ta dom från mitt bankkonto iaf liksom...
ALLTSÅ! Summan med detta är ju att jag e rätt bra (ville bara påpeka det igen liksom) ELLER så är det dom andra som suger skiiiiita mycke liksom hehe fast det tror jag inte på.. det första alternativet låter bättre =)



41400-3





 

Kommentarer
Postat av: ahren

Ja du kommer väl ihåg vad vi kom överrens om?!
JAG SKA HA HÄLFTEN =)
Nej men, kul för dig. Speciellt när ni ska flytta. Kanske är skönare om du har lägenheten en månad till så slipper du städa och allt på en gång, eller förväntar du dig att jag ska städa?!
Hehe, kram

Postat av: ahren

Nu har du tappat gnistan igen!

2007-01-21 @ 15:02:52
URL: http://ahren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback