Inga ord... hehe

Friday! Yes BOX =P
Idag e de ju hockey oxå =) HEJA SSK!!!!!! HEJA SSK!! Får lite ångest över mitt lilla löfte... Inga öl *snyft* Skulle verkligen verkligen vilja ha öl te matchen, men NEJ! Jag ska inte ha,  har ju klarat hela 12 dagar utan nå skit nu så va faan haha De ska bli coolt att säg: Nu har ja klarat 30 dagar =) Så man får hoppas på att det håller i sig.

Hur som helst, nu måste jag bara tala om att
Justin Timberlake är ett musikaliskt geni! Grymt bra skiva! Grymt bra låtar! Grymt grymt!! Soul, pop, jazz, R&B i ett ända stort paket! Om jag skulle va skivrecensent på aftonbladet skulle den här skivan få 5 plus! LÄTT! Får rysningar när jag bara tänker på den liksom. Och den bästa låten är helt klart: "Losing my way" Den e så bra!! =) Lite Michael Jackson över den på nå sätt, fast i en uppdaterad version liksom =) Efter att ha lyssnat på hans skiva förstår jag varför hans publik hamnar på Richterskalan =)


41400-5

Kommentarer
Postat av: ahren

ja visst är den bra?! Marcus fick den i julklapp av mig=)
En torsdag...! jaja det passar nog..puss

Postat av: Lulun

du har lagt in en bild! jag tror jag dör av överraskning! fast justin. hm. inte my type of music... fast nu har jag ju inte hört skivan.

2007-01-14 @ 21:38:34
URL: http://lulun.blogg.se/
Postat av: Lulun

och vaddå 30 dagar? Snackade du inte om till din födelsedag? har du kanske bytt födelsedag?

2007-01-14 @ 21:40:20
URL: http://lulun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback